29 marca 2012

JOY CREEPERS

Eng: Today I wanna show u my new shoes - CREEPERS! I fall in love! I waited on them all week! I remember that wore Frankenstein! I wore them alive blue trousers because this season are in vogue that coulors. Enjoy!
W dzisiejszym stroju najbardziej chciałam wam pokazać moją nową zdobycz - CREEPERSY! Jestem w nich po uszy zakochana. Kupił mi je tata mojej koleżanki w Warszawie, gdyż u nas już nie było ich w sklepie. Czekałam na nie cały tydzień i w końcu mogę nimi nacieszyć oczy. Odkąd je zobaczyłam myślałam nad potworem który je nosił ;) Był to Frnakenstein! Do tego założyłam mocno niebieskie spodnie ponieważ chcę wam pokazać, że w tym roku są modne także mocne i żywe kolorki z czego bardzo się cieszę. 


 creepers - h&m
shirt - atmosphere 
trousers - sh
bag - axel

Ps. Przepraszam za jakoś zdjęć, ale robił mi je młodszy brat i za bardzo mu nie wychodziło ;)



5 komentarzy:

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)