22 lutego 2013

22/02/2013

  Hej :) Kontynuacja zdjęć sprzed tygodnia. Nie ma sensu powtarzać, że cały czas wypatrywałam czy przypadkiem jakiś dzik na nas się nie czai lub coś w tym guście. Powiem tak: mega się cieszę, że już zaraz marzec i WIOSNA! 7 marca będzie dniem decydującym, mianowicie mój ostatni etap konkursu z j.polskiego. Trzymajcie za mnie mocno kciuki!!!
  Już się nie mogę doczekać, aby odstawić ciepłe buty na bok, a puchowe kurtki schować głęboko w szafie. Dodatkowo tak bardzo się cieszę, że w końcu będę mogła nacieszyć się swoim ukochanym "maleństwem". Ale to będzie niespodzianka dla Was! Dzięki Karola za zdjęcia! :*



 


ZARA coat | H&M scarf | ZARA sweatshirt | PULL&BEAR shirt | PULL&BEAR necklace | LETTERBAG bag | ZARA gloves | RYLKO boots

LIKE US ON FB!

13 komentarzy:

  1. Anonimowy2/22/2013

    Hey you pretty! Lovely look

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww you look such nice!
    Great outfit! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/22/2013

    a gdzie obiecany post z 'nowosciami w szafie' ????? ;(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/22/2013

    super wyglądasz! bardzo mi się podoba płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Award :D
    Szczegóły u mnie.
    http://cathandclauud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :)
    spotkamy się u mnie w szkole na konkursie widzę :D Też piszę, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo :) to jak mnie zobaczysz to podejdz :)
      (nie)dzieki, Tobie tez :)

      Usuń
    2. jak poznam, to ok :D (nie)dziekuję :D

      Usuń
  7. Anonimowy2/26/2013

    Ale ładna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3/01/2013

    świetny płaszcz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy3/26/2013

    wrrrr , chce ten płaszcz , ale u nas go chyba nie było :<

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)