26 listopada 2011

Co z tymi płaszczami ?!

  Zadajemy sobie co roku to same pytanie (przynajmniej ja) co włożyć : wielką ocieplaną kurtkę, czy lekką , ale za to modny płaszczyk ?  Większość wybiera to drugie, ale dziewczyny , żyjemy w XXI w ! Są takie możliwości , że ... pokaże wam naprawdę fajne , ciepłe i stylowe płaszczyki <3

Ta mi się bardzo podoba ! Z futerkiem, nie za wielka bardziej na sportowo . Uważajcie z dobieraniem butów.
ZARA - 399zł


 ZARA - 599zł


Pokazałam wam propozycje . Są baardzo drogie nie oszukujmy się, ale mam dla was propozycje . Skoczcie na rynek , ja ostatnio wynalazłam kurtkę z ZARY o połowę tańszą !!! Polecam . 

                                                                      Karola :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)