25 listopada 2011

" Hot & Style "

Chcę zaproponować wam jak się ubrać ciepło ,a zarazem modnie . Od razu mówię, że jestem wielką fanką ZARY ;-)


SWETRY, SWETRY i jeszcze raz SWETRY
Dziewczyny w tym sezonie długie lub krótkie , z wzorkami czy bez ! Są ciepłe , wygodne i modne ! 


ZARA - 169zł
Ja stawiam tej zimy na żywsze kolory , dostępny również w ciemniejszych kolorkach ; - )

 ZARA - 169zł
Polecam to zestawienie , jest booskie !!
 ZARA - 199zł
Piękny , zarówno do dżinsów jak i do grubych rajstop ( polecałabym do czerwonych lub jaśniejszej czerni tak jak tu ponieważ ciemna czerń mogła by trochę zburzyć równowagę ).
 H&M - 129zł
Piękny , najlepiej nosić do np.: bordowych, lub lekko szarych rajstop( nie przesadzać z czernią proszę !) .
 ZARA - 169zł
Jest śliczny !
Mam nadzieję , że przypadły wam sweterki ; - ) 

Więc teraz coś dla osłody postaram się jak najczęściej pokazywać wam torebkę dnia, tygodnia lub miesiąca (mam nadzieję, że do miesiąca nie będę czekać ; ) czyli taką która najbardziej pasowałaby do mnie tego dnia lub wchodziła w mój nastrój . 
  Więc do rzeczy , o to torebka która poruszyła moim "dzisiejszym" sercem !


ZARA - 499 zł 
Nie ma co się oszukiwać jednak piękne torebki sporo kosztują :/ Ta chodziła za mną cały czas ! Nie mogłam się powstrzymać . Prostota i szyk ... Nieźle powiedziane no nie xD  


Karola :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)