3 listopada 2011

MUST HAVE wg Gabi :)

Cześć wszystkim! Chciałabym podzielić się z Wami moimi podstawowymi rzeczami, które posiadam. Jak dla mnie są to must have'y, założycie je do wielu innych rzeczy. Są uniwersalne i wygodne. Zapraszam :)

Zwykły bawełniany kardigan założycie nie tylko do zwykłej jednolitej bluzki czy też do jakiejś z napisami. Świetnie by wyglądał również z elegancką kasztanową sukienką. :)
Pull&Bear 79.90 zł

Apaszka z poprzedniego postu cudnie będzie wyglądać z białym grubym swetrem bądź zwykłym białym t-shirtem. Ale nie tylko...
Pull&Bear 69.90 zł

Ciepły, wełniany sweter (możecie go zobaczyć w ostatnim OOTD). Świetnie pasuje do tej apaszki i zwykłych legginsów.
Zara 149 zł

Biała koszulka pasuje do wszystkiego. Do kardiganu lub jako element stroju wieczorowego. Można z nim zrobić wszystko, a efekt będzie zniewalający. Każda z nas powinna go mieć!
H&M 29.90 zł
Zwykłe legginsy. Nie wyobrażam sobie bez nich mojego codziennego stroju.
H&M 39.90 zł

Prosta, brązowa torebka z dwoma rączkami. Założysz ją nie tylko do szkoły, ale też na wypad z koleżankami na zakupy bądź do kawiarenki. Polecam!
H&M 79.90 zł

No i na koniec trampki, bez których się nie rozstaję. Granatowy kolor jest bardzo uniwersalny. Noszę je zarówno do dżinsów jak i do sukienki. Odlot!
Converse 219 zł

To na tyle. Mam nadzieję, że Was troszkę zainspirowałam i pomogłam.
Jeśli macie więcej pytań, śmiało :)
Pozdrawiam serdecznie,
Gabi :*

2 komentarze:

  1. Super ! Moje "Must have" wygląda podobnie, a w torebce się zakochałam. ^.^ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej! Super blog! Dzięki za dodanie się, a ja się właśnie tym samym odwdzięczam. Na pewno będę wpadać częściej ;p

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)