17 grudnia 2011

Bling bling

Eng: I'll show You nail polishes, which I dream. These are the bling bling nail polishes.
Cześć moi kochani. Dzisiaj jest nużąca sobota, przynajmniej od godziny 14. Ale do rzeczy... Przychodzę dzisiaj do Was z lakierkami firmy OPI. Jak wiecie są to dość drogie lakiery. Myślę, że są warte swojej ceny i mam tylko jeden lakier z tej firmy. Oczywiście opinie są podzielone. Jedni mówią, że to oszukaństwo: Po co kupować lakier za 50 zł jak i tak szybko odpryskuje. Ja jednak jestem po drugiej stronie. Owszem, za pierwszym razem po 3 dniach odprysnął mi lakier z jednego paznokcia, ale po kolejnych użyciach jest coraz lepiej. Teraz pomalowałam paznokcie, bodajże we środę i do dzisiaj są w nienaruszonym stanie. A malowanie nimi jest bardzo przyjemne. Pędzelek jest szeroki i dopasowuje się do kształtu paznokcia. Nie zostawia smug. Po nałożeniu pierwszej warstwy możecie być już gotowe. Takie jest moje zdanie.

Ale jak sam tytuł posta mówi, pokażę Wam lakierki, o których po prostu marzę, ale nie są dostępne w Białymstoku. I zazdroszczę tym wszystkim, którzy posiadają "bling blingi".

Bring On The Bling

Extra-Va-Vaganza!

Glow Up Already!

Show It And Glow It!

Simmer & Shimmer

Sparkle-icious

Prawda, że piękne? Na Sylwestra jak znalazł! 

Dzisiaj do godziny 14 było super! Byłyśmy po raz pierwszy na zajęciach fotograficznych. Dowiedziałyśmy się mnóstwa istotnych rzeczy przy robieniu zdjęc. Będziemy też pracować w ciemni. Robiłyśmy pierwsze zdjęcia, ale wstawimy nasze wspólne wykonane przez koleżankę. 


Miłego sobotniego wieczorku i niedzieli.
Trzymajcie się cieplutko, Gabi

6 komentarzy:

  1. Witam ;) Świetne są te lakiery, zwłaszcza Extra-Va-Vaganza i Show It And Glow It!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. te lakiery są cudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Przez przypadek wpadłam na wasz blog i muszę powiedzieć że jest świetny, na pewno będę go śledzić. : )
    Zapraszam do mnie http://agusia-forgirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że Gabrysia ma "koka skarpetke" ja też go uwielbiam , ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka ! Cudowne lakiery ! Nie potrafię wybrać najładniejszego :) Zapraszam do mnie http://youmakemesmiles.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)