6 grudnia 2011

MIKOOOOOOŁAJKI ♥

હાય બધા (to po gudżarati "cześć wszystkim"). Dzisiaj wyjątkowo we dwie. W naszej klasie odbyły się mikołajki. I wiecie co? Kolega zamienił się z Karoliną i to ona kupowała mi prezent (jupiiiiiiiiiii). Nasze upominki:

Karolcia


Oto mój wymarzony pierścionek, oraz piękny lakier do paznokci (bardzo polecam tą firmę 'Nola' ponieważ mam już jeden z niej lakier i na prawdę się sprawdza ;) ) Kocha Gabcia, zapakowała jeszcze najpiękniej jak się dało :* Będę miała schowek na moją biżu ;)
 Pozdrowionka :***

Gabi




Śliczne te skarpety, prawda? I kolczyki pasujące do mojej kreacji na Sylwka :) Oczywiście pokażemy Wam nasze stylizacje (kiedyś ;)). Dziękuję Karolciaaaaa :*

I piosenka dnia...:


Torebka dnia...:
Jest to jedna z moich ulubionych torebek !! Kocham ją . Za każdym razem kiedy ją widzę odbiera mi dech w piersiach ;) Kocham jeszcze taką turkusową . Model to cyprian ! Jak macie duużo oszczędności i chcecie kupić dużo torbę to ta jest w sam raz :*

A to fotki z naszymi MIKOŁAJKOWYMI strojami <3 



sukienka- Camden Market
marynarka- no name
zegarek- Jelly Watch
torba- Stradivarius



sukienka- H&M
rajstopy- Zara
torba- ryneeek
zegarek- Swatch



Też obchodziliście klasowe mikołajki? Jeśli tak piszcie koniecznie co dostaliście! 
Na youtube pojawił (pojawi) się filmik z MIKOŁAJKOWYM OOTD.
POZDRAWIAMY, ŚCISAKMY, BUZIAKUJEMY :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)