3 grudnia 2011

CO NA IMPREZY !?

KOCHAMY GRUDZIEŃ !!


Razem z grudniem przychodzą imprezy ... Czy rodzinne, czy ze znajomymi . Pokaże wam propozycje stylizacji na ten czas. Mam nadzieję, że wam się spodobają :)


Zaczynamy ! Więc klasyczna niebieska (dostępna jeszcze w dwóch kolorach) sukieneczka , nadaję się na kolację Wigilijną , ozdobić jakimś delikatnym naszyjnikiem lub bransoletką i gotowe . Prosta i elegancka .
H&M - 59.90zł
 Piękna w sam raz na Wigilię , zachwycisz swoich bliskich !!
VintageShop  - 49zł
 Zakochałam się w tej sukience !!! Jest elegancka i czarująca , wystarczy jakaś połyskująca bransoletka i mamy cudowną kreację na Sylwestra ... Oj chyba niedługo zagości w mojej szafie :D
VintageShop - 99 zł
 Elegancka sukieneczka na sylwestra , wystarczą drobne kolczyki , i mamy następną kreację na Sylwestra lub Wigilię . 199zł
 
Jedna z droższych, ale czyż nie warto dla takiej sukienki wydać jakiejkolwiek ceny ? Oh ... Asymetralna , mała czarna . Jakieś czerwone szpilki lub srebrna biżuteria nadają się w sam raz . Z chęcią wybrałabym się w takiej sukieneczce na sylwestrową imprezę , wtedy wszystkie oczy będą skupione na tobie ;)
ZARA - 469zł 

To były moje propozycje na imprezowe kreacje mam nadzieję , że chociaż trochę was zainspirowałam ;) . 

A teraz torebka tygodnia , tak samo jak w tamtej zakochałam się od pierwszego wejrzenia !! Jest elegancka i  wspaniała do niektórych kreacji na górze , ale sami zobaczcie i piszcie jak wam się podobała :) 

VintageShop - 119 zł 


Pozdrowionka Karola :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)