2 grudnia 2011

Moje ulubione zapachy ♥

Cześć Kochani :-) Siedzę dzisiaj sama w domu i próbuję się ogrzać kawusią i ciepłym swetrem. Moje myśli na chwilę obecną: wreszcie weekend! Może potem poczytam książkę (lekturę). Popatrzyłam w lewo, na szafkę. Stoją tam perfumy! To jest to. Wzięłam szybko laptopa i postanowiłam przedstawić Wam moje ulubione zapachy (moje jak i wspólne z mamą, a nawet niektóre to własności mamy), których używam. Częściej jak i rzadziej. Zatem zaczynajmy! (Oczywiście nie sugerujcie się kolejnością, ponieważ wszystkie kocham tak samo :)


Pierwsze perfumy to perfumy Chanel: Chance Chanel. „Chance” w języku francuskim oznacza  „szansę”. Chance to jedyne perfumy Chanel, których kształt butelki przypomina koło (w przeciwieństwie do klasycznych Chanel N ° 5 – flakoniki prostokątne). „Chance są tornadem ... drzwi otwarte przygodzie i nieznane, podobnie do ust gotowych do pocałunku.”
Moja opinia
Są czyste, z klasą, bardzo kobiece, a zarazem wywołują radość. Słyszałam, że wiele osób mówi, iż Chance podobny jest do Coco Mademoiselle, ale ja nie dostrzegam tam podobieństwa. Chance są słodkie. Gdy je czuję wyobrażam sobie młodą dziewczynę, zabieganą, zapracowaną, ale niezwykle mądrą i skromną, a zarazem nerwową i upartą panią, pijącą siekierę w jakiejś restauracji. Właśnie załatwia wiele spraw. Ma wredny wyraz twarzy. 


Drugi zapach to Adventurous Estée Lauder. To kwiatowy zapach dla kobiet. Jest to nowy zapach, Adventurous zostały uruchomione w 2011 roku. 
Moja opinia
Mam je od niedawna, więc nie mogę o nich zbyt dużo powiedzieć. Są na pewno bardzo kobiece, romantyczne. Można ich używać na dzień jak i na noc. Wydaje mi się, że nie na zimę. Nie za bardzo podoba mi się pudełeczko. Nazwa perfum „Adventurous” niestety nie kojarzy mi się z tytułową przygodą. Gdy czuję ich zapach, widzę przed sobą parę zakochanych siedzących na ławeczce naprzeciwko wieży Eiffla. :-)


Kolejnym zapachem jest Amor Amor Cacharel. Są kwiatowym nektarem owocowym. Główne nuty: różowy grejpfrut, mandarynka, czerwona pomarańcza, kwiat Malati, białe piżmo, drzewo sandałowe, wanilia i ambra. 
Zapach został stworzony przez Laurenta Bruyere i Dominique Ropion w 2003 roku.
Moja opinia
Zapach dla młodych kobiet, które szukają przygody miłości. Dość rześkie. Na dzień. Gdy je czuję, wyobrażam sobie wakacje w krajach tropikalnych. Słońce przypala plażę, a woda jest niezwykle czysta, błękitna. Gdzieniegdzie pojawia się bar, a w nim przystojny barman serwujący koktajle.


Czwarty zapach, który poruszył moim sercem jest zapach Calvina Kleina- Beauty. Wprowadza na rynek nowy zapach dla kobiet, które pojawia się na rynku w październiku 2010. Zapach został stworzony w celu wsparcia kolekcji ubrań Calvina Kleina. Elegancka kompozycja zapachowa, która nie ma planów uwodzicielskich, jak na przykład Euphoria i Obsession.
Zapach został stworzony przez Sophie Labbe. Nuty: olejek ambretowy, konwalia, różowy pieprz, jaśmin, kalia, magnolia, drzewo cedrowe. Twarzą reklamową perfum jest Diane Kruger, ubrana w piękną elegancką, białą suknię, która podkreśla jej kobiecość.
Moja opinia
Elegancja, wyrafinowanie, ponadczasowość i piękno są na pierwszym planie. Zapach jest idealny dla dojrzałych kobiet, ale nie tylko. Flakon jest niezwykle elegancki. Gdy czuję Beauty kojarzy mi się kobieta w 40 roku życia, jej piękno, dojrzałość i poczucia własnej wartości. 

Następnie... Dior prezentuje nowy J `Adore L` Or, stworzony z absolut róży i jaśminu z Grasse.Zapach pojawia się na rynku pod koniec października 2010."Prawdziwy luksus wymaga najwyższej jakości składników i tworzenia" - mówi Dior. Jego słowa stały się podstawą dla nowego zapachu, który będzie reprezentował dla domu Dior. Wyciągi z kwiatów J `Adore l` Or pochodzą z "Domaine de Manon", zarządzane przez tę samą rodzinę już od trzech pokoleń. Ta rodzina jest dostawcą dla Diora lata i utrzymują tradycję wysokiej jakości do dziś. Butelka ma taki sam kształt jak klasyczna amfora z domu J `Adore, z tą różnicą, w wieczku, które jest ozdobione w złote nici. Twarzą kampanii reklamowej jest Charlize Theron ubrana w strój Johna Galliano.
Moja opinia
Skład zawiera najwyższej jakości materiały, które pozostawiają bogate aromaty na skórę i sprawiają, że jest delikatna, jedwabista i miękka. J `Adore L` Or jest niezwykle kobiecy i pełen gracji. Flakon tych perfum jest przepiękny. Wywołują one romantyczną atmosferę. Na noc. Widzę kobietę ubraną w elegancką suknię. Czeka na swojego mężczyznę. Gdy się pojawia chce oznajmić jej przeciwne uczucie do tego, niż miał na początku ich związku. Gdy czuje zapach perfum, całuje swoją kobietę w szyję. Niezwykle romantyczne :-)



UWAGA UWAGA, A TERAZ CHCIAŁABYM WAM PRZEDSTAWIĆ BAAAAARDZO PODOBNY ZAPACH DO J'ADORE L'OR. MIANOWICIE:


Tak jest... ZARA ROSE :-) Pachną dość podobnie do oryginalnych J'Adore. Za 30 ml zapłaciłam 30 zł. Opłaca się, prawda? (dzięki theduedonne)Mam nadzieję, że spodobały Wam się w szczególności moje opinie. Ogólne opisy perfum brałam z różnych stron, ponieważ nie potrafiłabym określić m.in. nut zapachowych. A może macie któryś z tych zapachów? Napiszcie swoją opinię :-) Jeśli macie podobny gust jak mój i posiadacie perfumy kwiatowe, piszcie piszcie piszcie!!!

Pozdrawiam, całuję, ściskam,
Gabi :*
PS/ Też siedzicie same w domu? A może polecicie mi jakiś dobry film? Z góry dziękuję :-)

2 komentarze:

  1. hej , hej . Ja miałam stycznośc tylko z chance chanel < ktore kocham > oraz amor amor . Reszta zapewne tez wspaniała. Polecam ci film pt. Chłpiec w pasiastej piżamie , rewelacja , własnie saja i diane zatrudniłam do ogladania :)

    budziaki :* xoxo Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam małą buteleczkę Chance Chanel, są przpiekne-polecam. :)
    http://1tocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)