12 grudnia 2011

Kupuj taniej... na ALLEGRO

Eng: I'll show You cheaper clothes on Allegro.
Cześć :-) Wczoraj pod wpływem dziewczyny mojego brata (buziaki :*), zaczęłam szukać ciuszków w internecie. No oczywiście w grę wchodzi przede wszystkim dobrze znane nam ALLEGRO. Wiele rzeczy już tam kupowałam, ale nigdy nie zastanawiałam się nad kupnem ubrań. Wpisuję: H&M. I co widzę... CAŁY SKLEP. Słuchajcie, no dosłownie... 1000 stron, unbelievable.

Ostatnio mam fazę na sukienki, ponieważ robiąc porządki w szafie załamałam sie. No może nie od razu "załamanie", ale "dlaczego no?".  Zawsze, prawie zawsze, 6/7 tygodnia lub nawet 7/7 przechodzę w spodniach, bluzeczce i sweterku. Ale w końcu jesteśmy dziewczynami i mamy możliwość noszenia sukienek. Dlatego postanowiłam zmienić troszke garderobę. Będzie się w niej roiło od sukienek (ale z umiarem). Niby mam tam kilka, ale one są bardziej wpadające w "plażówki". A że w sklepach nic nigdy nie mogę sobie znaleźć, zajrzałam w końcu na allegro. I szczena w dół. Przepiekne, niezwykle dziewczęce sukieneczki w przyzwoitych cenach. Sukienki, które mnie urzekły:


 

Śliczne, prawda? Ja tych akurat nie widziałam u nas w sklepach. Chodzi mi przede wszystkim o sukienki, które mogłabym założyć do szkoły.
Niedawno w H&M pojawiła się kolekcja VERSACE dla H&M. I jeśli nie macie w swoich H&M nowej kolekcji, mozecie sobie ją przejrzeć na allegro. Oto kilka ciuszków:


    

  

No i nie tylko ubrania, także biżuteria, np. kolczyki:




Oczywiście nie mówię tu tylko o H&M, Zara też ujawnia się na naszym ukochanym ALLEGRO:

             


Myślę, że warto korzystać z takich stron jak allegro, ponieważ można tam znaleźć wiele ślicznych i przydatnych rzeczy nawet za połowę ceny!
Ja teraz licytuję sukienkę i może uda mi się ją kupić, gdy to zrobię pokażę Wam mój zakup. A Wy kupujecie różne rzeczy przez Internet?
Trzymajcie się cieplutko, Gabi


3 komentarze:

  1. ładne ubrania, bardzo podoba mi się ta czarna sukienka H&M, ta po lewo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/28/2021

    46 year-old Help Desk Operator Giles Candish, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Funny Bones and Amateur radio. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Ferrari 212 Export Berlinetta. zrodlo

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytamy, co sądzicie na temat postów. Jesteśmy również otwarte na KONSTRUKTYWNĄ krytykę.
Thanks for comment! :)